bandedv2023
Replies to this thread:
More by bandedv2023
What people are reading
Subscribers
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
:: Subscribe
|
[VIEWED 6072
TIMES]
|
SAVE! for ease of future access.
|
|
|
bandedv2023
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
Posted on 08-18-23 9:56
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
मेरा बाउ बाजेले घीउ पिएका थिए लौ सुघ मेरा हात सुघ भनेर देखाऊनेको जमात बक्लादै गएको छ . चोर चाकरी , पंजियार गरेर बाउ बाजेले सोरेको पैसाले बोर्डिंगमा पढेर बिना कुनै परिसरम ( DV परेर ) अम्रिका छिरेका छौ . अंग्रेजी मा " ए कैट सैट ओन द मैट" को उच्चाहरण बाट सिकियो भने नेपाली प्रस्ट नै बोल्न नसक्ने गुरु थिए जस्तो थर थियो सापकोटा , वहा त्यो गाउमा पुस्तैनी बस्दै आउनु भएको छ जसले अंग्रेजी लाइ राम्रो संग प्रस्ट र प्रकट रुपमा भन्नु आउदै हुनुहुन्छ . पराए DV परेर आउनेहरु बृद्दिको लागि नभई 'झिकी कटक" मात्रै भएका छन् | आउन साथ अम्रिकनेले जस्तो F 250 चढेर आउने पैसा कहाँ बाट आयो ? जबकि औता ट्रक किन्न अम्रिकनले जिबंभर परिसरम गरि रहनु पर्छ . 'मेरा घरका आईमाई हरुले काम नै गर्न पर्दैन" भन्ने गाउ घर का बासिन्दा होइनन सहरिया तर कुनै बेला काठे थिए अझै काठे पारा मै छन् | कुनै बेला अमेरिका बाट फर्किए पछि मेरो छोराले बार्षिक डेडलाख कमाउछ सुनाउँन थाले, यिनका भिनाजुलाइ पनि सुनाउन पुगे पछि मेरो कान्छुले पी एच डि गरे पछि ३ लाख कमाउन थालेको थियो भन्ने सुने पछि छोराको आम्दानीको कुरा सुनाउन छोडे रे ? के जातियता संगै "अहंकार उम्रिएको हो र किन यो झाङ्गिनलाई केहि पनि चाहिदैन र हावा मात्रै मा पनि फैलिंछ ? Dv परेर आएका छौ तेसैले तिमीलाई लाइ काम को महत्त थाहा छैन , बाउ बजेले पंजियार गरेर सोरेको पैसाले कम्पुतर डिग्री पधेका छाउ तेसैले तिमीलाई घण्टा हान्नुको परिश्रम थाहा छैन . फलानोले एस्तो गाडी चड्यो, फलानो अपराधी हो भनेका छौ नेपाल छोडेर आए पनि दिमाग भने तेही अबस्था भन्दा माथि उठन सकेको छैन ?
|
|
|
|
Bennedict
Please log in to subscribe to Bennedict's postings.
Posted on 08-18-23 4:44
PM [Snapshot: 122]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
1
?
Liked by
|
|
हरे शिव,मलाई त ओरिजिनल पोस्ट लेख्नेले लेखेको बुझ्न पनि दोहोर्याइ तेहेर्याइ पढ्न पर्यो, झन तेस पछीको उत्तर पढ्न त गाहरै भो पो। लेख्नेले कस्लाई भनेका हुन, बुझ्न पनि गाह्रो, पढ्न पनि गार्हो, के हो यस्तो? यती धेरै ब्यङ गरी गरी किन लेख्ने होलान मान्छेहरु? जे हो सिधै भने भैहाल्यो नि। यस्तो पढेर त मलाई एउटै बिचार आयो, अझै पनि नेपालीहरु यस्तो लवजमा कुरा गर्छन् र? "मेरा बाजेले घ्यु पिएका थिए, लौ मेरा हात सुंघ" यो उखान त मलाई मेरो ९-१० क्लासमा हुँदा नेपाली महेन्द्र माला पढाउने टिचरले भनेको याद आउछ अनी "आई कटक नगर्नु, झिकी कटक गर्नु" यो त सात क्लासमा सामाजिक शिक्षामा पृथ्वी नारायण शाहको दिब्य उपदेशमा पढेको याद छ। अहिले त महेन्द्र माला पनि हट्यो, राजतन्त्र पनि गर्यो, पछीका जेनेरेशनलाई तपाईंले यस्ता उखान, उक्ती युज गरे भने कुन शताब्दिका आय्क्सेन्ट हो यो भन्छन होला हो। तर के भन्नु अब, भर्खरको सरुक ताम्राकारको स्क्यान्डलमा दोलालघाटको मसान घाट्मा गएर मसान ब्युताउने रे बोका काट्ने काम आजका मोडर्न भनाउन्दा हिरोनीहरुले पनि गरेको रे भन्दा सुन्दा चै हामी जे जस्तो भए पनि, जता गए पनि, जे गरे पनी, जती नै पैसा कमाए पनि, बेला बेला चै पुरातन सोच, शैली, लवज चै निकाल्छौ जस्तो लाग्यो मलाई त। एक अर्का माथि कती खनिएका हुन यी माथिका मान्छेहरु? वान अन वान भेटे त एक अर्काको बङारा सप्पै झार्ने पो थिए कि? खाली शब्दले मात्र थ्रेट दिन्छन जो पनि। यो मेरो केसमा पनि लागु हुन्छ किनभने रिस उठाको मान्छेलाई चै म पनि तथानाम सुनाउछु तर कसैको ब्रेनसित सम्बन्धित या, लुगा, कार या लाइफस्ट्याइललाई कमेन्ट चै गर्दिन होला। खैर, के भन्ने अब?
|
|
|
bandedv2023
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
Posted on 08-27-23 11:14
AM [Snapshot: 604]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
मित्र, पहिले धागोका हेड लाइन हेरौ , पढौ अनी मात्र कमेन्ट तन्सु होस्?फोश्रो आनन्द दिन खोज्नु भएको हो ? कुनै सुश्तमनस्थिले भोज जान्छु भन्दा अभिभाबकले बिबिध कारणबस जान नदिदा " एक चोटि ख्याल ख्याल मा भए पनी जान पाउछस भन्दिनुसन , मन त खुशी हुन्थ्यो " भन्थ्यो रे ! तपाईंले पनि ख्याल ख्याल गर्दै दिनु भएको psychological game को रुप त लिने होईन ? यो बङ्यले कुरै नबुझी कमेन्ट हुन मन पराउने लाई मात्रा होइन, खाली राम्रो कमेन्ट मात्रको लागि मेम्बर बनेका, साझा कुरुवालाई पनि लक्षित गरेको छ . कहिँ कतै " भीइनजु तपाइको ज्वाईले लगाएको टोपी चै मेरो" उखान लेखि टोपलेको थिए , बुझ्नेलाई स्रिखनड र अबुझलाई अमृत नै सरह भएको हुनु पर्छ | खुर्पाको बिढ नलेख्नुको कारण कहिँ १ ० हज्जार मद्दे कसैले ए मलाई लक्ष गरि लेख्यो भन्ने आछेप आउला भनेर पनि अमृत शब्द राखेको छु .
|
|
|
ram bhakta
Please log in to subscribe to ram bhakta's postings.
Posted on 08-28-23 11:37
AM [Snapshot: 761]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
हन, यो मुजी सुस्ते पागलले एस्तो लेखाईले SLC कसरी पास गर्यो हँ ? नेपालाँ त सुस्तेहरुलाई पढाउने स्कुल छ जस्तो लागेन . यो मुजीले काममा कसरी कम्युनिकेट गर्छ हँ ?
|
|
|
bandedv2023
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
Posted on 08-31-23 4:17
AM [Snapshot: 923]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
म जस्तो राम्रो लेख्ने मान्छे चै "सुस्ते " अनि गर्लफ्रेन्ड कि आमा संग रतिक्रिया को कुरा लेख्ने चै महान साहित्यकार ?यो आफै सुस्ते नभएको भए किन गर्ल्फ्रेंण्डकि आमा सगं सल्किए भनि लेख्थ्यो त ? रात दिन सुस्ते , लाटो , लाठ्यब्रो , फुसीखौवा, केहि नभएको सुकुल्गुन्दा , १९९५ क्यम्री भनेर टरचार दिएको छ ?
|
|
|
Bennedict
Please log in to subscribe to Bennedict's postings.
Posted on 09-01-23 5:25
PM [Snapshot: 1051]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
यो सब पढि बस्दा मलाई मेरो स्कुले जिबन याद आयो। अली अग्ला अग्ला कद काटी भएकाहरुले होचो, अली फुच्छे साथीहरुलाई दिएको यातना, बुल्लिङ सबै याद भयो। "जो होचो उस्को मुख्मै घोचो" भन्थे नि त्यो बेला। नाम पनि कस्ता कस्ता राख्थे के भन्नु, "बाम" रे, "फ्रेश" रे, "गोफ्लु" रे, "काग" रे, "बुद्दिमान गंगटो" रे।
अनी यहाँ पढ्नुस्, "सुस्ते" , "लाटो" , "लाठ्यब्रो" , "फुसीखौवा", "केहि नभएको सुकुल्गुन्दा" , "१९९५ क्यम्री"। राम राम, के हो यस्तो? स्कुल सकिएको यत्रो बर्ष भयो, मान्छेहरु कोही चै अझै एक अर्कालाई यस्तो भन्दै या नाम राख्दै बस्छन? यो त अती भएन र? एउटा घटना याद आयो, यस्तै छ क्लासमा थिए होला, एउटा बुल्ली केटाले अर्को आफुभन्दा हाइटले सानो केटालाई यती सार्हो बुल्ली गरेछ कि, बिचरा अब थाहा छैन के भयो उस्लाई, उस्ले त चेल्पार्क मसीको सिङै बोटल पिईदिएछ। अनी फेन्ट, स्कुलमा त खैला बैला मच्चियो। तेसपछी पहिलो पटक होला मैले ह्यारेस्मेन्ट भनेको के भनेर बुझेको। पुरै क्लासलाई नै मेन्टल ह्यारेस्मेन्टको काउन्सिलिङ गर्न लगाइयो। अहिले त थाहा छैन कता गए होलान यी साथीहरु।
|
|
|
bandedv2023
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
Posted on 09-02-23 7:11
AM [Snapshot: 1105]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
मलाई कसैले उक्सयर म उस्किने होइन तर रिसाएको बेला बाहुनले बेद पढ्दैन, अरुको नाम बिगारेर सुस्ते , लाटो , लाथ्यब्रो , ट्रंपको फुसीले नुहा , अघि पछि बन्द , बाउ जस्ता शब्द थपेर नया नाम मा छिर्ने गर्छन. As you know, numbered bad ombré are in sajha make other to go to their level and I think I am heading that direction but to defend myground and silence kille me inside . people made fun of me becasue i am " sarkari sukle ?" what this does really mean?
म कडाई र बक्षिमले खेदे झैँ खेदाइ देख्दा झड्केलो भिनाजु ठनाई भन्दा अर्को प्रतिसोध लिने कुनै कारण देख्दिन तेसैले सुस्ते मानसिक रोगीका अनेक लक्षण मध्हे एक हो जस्तो लाग्छ म पनि. यिनका बाउ बाजेले त्यो पनि कसैले पिण्ड दान दिदा दिएएको ट्याक्टर नाति सम्मले चलाए होलान अहिले आएर १९९५ को क्यम्री कार लाइ तरकारी किन्न जाने भन्न पछि पर्दैनन् | कसैले फोर्ड ट्रक मात्रै चडन लायक भन्नु को अर्थ इनारमा बसेको भ्यागुतोको संसार झैँ को बसाइ र बुझाइ हो जस्तो पनि लाग्छ? आमाले छोरो धेरै बुहारीका कुरा सुनेर आमाका चाहिदा र नचाहिदा करा नसुन्ने भए पछी आमाले छोरालाई प्रयोग गरिने गर्ने शब्द हो साझामा छिरेर जोईटिङ्ग्रे शब्द प्रयोग गरि अरुलाई होच्याउन खोज्ने हरुलाई झट्टारो जस्तो हो adhd सब्द. नौतुन्वा र एक्लै घरमा हुदा लिङ्ग खडा हुन्जेल अनि श्रीमतीको मुजी च्यातिने अनि आफ्नो लिङ्ग संगै बुढिको मुजी टट्टाउने गरि चिक्दा पाएको आनन्द बिर्सिने भन्दा पनि स्वास्नी भनेको मुजी थाप्ने जात ठान्ने संग के कुरा गर्नु ? चिक्ने बेलामा ढाल लगाउँदा आनन्द आउदैन भनि बिना कवच लिङ्ग घुसारेर विर्य झार्ने बेलामा बुढीलाई बच्चा जन्माउने बिचार छ कि छैन भनि सोध्योउ ? जाठो जिब्रो लागाएर मुझी चाटेको बिर्सिएर अहिले अरुलाई जोईटिङ्ग्रे भनि ठुलो मान्छे बन्न खोज्ने पातकी का के कुरा गर्नु ?बास्तबमा नास ब्रोका कथाहरुको साझामा आफ्नै देन छ, पढन रमाइलो छ । नास ब्रोका धागाहरु नहुने भए मैले त्यो लेख लेख्ने थिए वा थीइन को प्रश्न नै उठ्दैन थ्यो र कसैले सुस्ते , पागल भन्ने जमर्को गर्ने थिएन होला ?
एउटा गुलेलाई पाथी जन्मदा संगै हुदा बुढीलाई तातो पनि मिल्छ मिल्छ भनि सल्लाह पाएछ र तेसै गरेछ। पाथी पाउने बेला बुढीले पाएको दुख अनि च्यातिएको जुम्रा बाट वच्चा आची देखेर जाठो तर्सिएर अबत चाट्दा पनि चिक्दिन भन्ने भएछ मा पुगेछ अनि तेस्माथि बुढीले काटेर फाल भने पछि फाले पनि भन्न पुगेछ । अब त्यो दिन पर्खेर बस्ने छ , कुनै बेला सोधन पुग्ली ए बुढा तिम्रो त्यो पलायो को पलाएन अनि मात्र उसको सुतेको एक आँखे नाग जाग्नेछ। यी नाम बिगारेर सुस्ते , फुसीखुव , अर्धपागल भन्ने भुसतिघ्रे हरु एक महिना बित्न पाएको छैन चिकन हतार हुन्छ र येही गोबर हरुका कारण गोबरका किर्ण हरु उल्टै जोइतिघ्रे भन्दैआफुलाई ठुलो मान्छे बनाउछौ?
|
|
|
Bennedict
Please log in to subscribe to Bennedict's postings.
Posted on 09-08-23 2:08
PM [Snapshot: 1517]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
ब्यान्डईडीभीज्यु, तपाईं लोगन ज्यु हो? यस्तो लेखाइ त उहाको मात्र छ।
रिसाएको बाहुनले बेद पढ्दैन... श्रीमतीको मु.. च्यातिने, टट्टाउने गरी चि.. बिना कवच लिङ घुसार्ने... नास ब्रोका धागाहरु नहुने भए म यो लेख्तिन थिए.. सुतेको एक आँखे नाग जाग्नेछ.. गोबरका किर्णाहरु .. अनी लास्टमा सधैं प्रश्न चिन्हमा वाक्य अन्त।
तपाईं अरुलाई चै थरी थरी रुप धारेर मेरो बिल्ला गर्यो भन्ने अनी आफु चै के हो नि यो?
राम राम।
|
|
|
bandedv2023
Please log in to subscribe to bandedv2023's postings.
Posted on 09-09-23 10:53
AM [Snapshot: 1664]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
"तपाईं अरुलाई चै थरी थरी रुप धारेर मेरो बिल्ला गर्यो भन्ने अनी आफु चै के हो नि यो?राम राम।" -यथार्थपरिपूर्णता अपरिपूर्णा भवतु अर्थत् म पनि पूर्ण छैन र मेरो साझामा अरु एक २ खाता खोलाई छैन भने त्यो असत्य हुने छ . तर एसको अर्थ मैले बर्खे यममा च्याउ सरि कसैको नाउको पछाडी बाउ , बजे , भिनाजु गर्ने गरेओ छैन . मैले स्वयम IT मा काम पौन गारो भयो केहि सहयोग पौचुको भनि कुरा राख्दा तपैले सरकारी स्कुले लाइ काम पाउन गारो छ भनि बचन लाएको याद छ . मलाई क्षद्म नामको बात लाउडा तपाईको सोझो_बाहुन रुपी क्षद्म नामबाट मलाई सुस्ते , लाटो , फुसी चतुवा भनेर बचन लायेको याद औचा . ( guitar centre , साझा ओनिओन एसका साछी हुनुहुन्छ ) तपाई म संग कुनै न कुनै रुपमा बयेस हुनुंचा भन्ने कुरा घाम जत्ति नै छर्लंग छ . साझामा साबि भन्दा धेरै likes आउने लेख मधे मेरो पनि पर्चा तर आज सम्म मेरो लेखमा तपाईका एक likes नपरेका कारण के होलान ? तर मेरा साना तिन हर्स्सा दिर्गका गल्ति लाइ तपाईले धेरै चोटी तिलका पहाड बनाएको मैले पाएको छु (साझामा ह्रस्सा दिर्गका अपबाद बाहेक मेरो लेखाइ सुद र सटिक नै हुने गरका छन् ) अब जाबो likes टिकामा के रोइलो गरेको भन्नु होला तर एक्सो महत्तो के छ मा आज भन्छु . म बलिम्की क्याम्पस पढ्दा बन्धु ( सहपाठी ) ले सप्ताहन्तमा आनन्दले सुतौ भनेको हाइ स्कुलका सहपाठि जो सँग स्कुल सकेपछी भेट भएको सम्झना छैन ले हाइ - हेलो के छ हाल्खबर बाट सुरु हुनु पर्ने " के हो मुला हाम्रो फेस्बूकमा पनि Like गर्नु पर्यो" भनी एका बिहानै पेजर बजेको कथा " सत्य कथा" नै होला ? "तपाईंको बोल्नु भए को ? अनी यहाँ बिहानको ५ मात्र बजेको को जबाफ " म फलानो" |हामी गाउ हौ,सगै फलानो स्कुल् गएका हौ, कस्तो बिर्सिएको, मलाई "सुस्ते " पनि भन्थे| हुनत हो तिमी सास्त्री सिध्याउना साथ बाहिर गएको होइनौ" भनी आफ्नो परिचय टक्र्याए"| कती महत्व राख्दो रहेछ यो "Like" मा गरिएको tick को, नेपाल बाट पनि भाषिक दुरसन्चार त्यो पनि हजुरबाको सरद्देमा भेट भाट नभएको मानिसबाट एका बिहान फोनको घन्टी घन्कदा कही घर तिर कोही कसैलाई केही भएर फोन गरेका हुन कि भन्दै फोन उठाएको कुरा यहाँ राख्दा उचित नै होला भनी टासे | देख्नु भयो त "Like" को महत्व ? "कसैलाई केको धन्दा, घर ज्वाँईलाई खानको" सुन्नु भएको होला र मैले कोही कोही साझा लग-अन हुना साथ बिषय बस्तु र सामसामयिक्ता बारे ध्यान दिए जस्तो दिएर खोल्छन जस्तो लाग्दैन् |यसो सम्झिए: यिनी हरुले त्यो सुस्ते , लाटो , लाथ्यब्रो भनि लेखिएको धागोमा जतीपल्ट फोटो अपलोड हुन्छ तेनै पल्ट लाइकमा टिक गर्न बिर्सदैन थिए होला ? यो बङ्यले Like हुन मन पराउने लाई मात्रा होइन, खाली Like मात्रको लागि मेम्बर बनेका, साझा कुरुवालाई पनि लक्षित गरेको छ ! तर मैले लेखेको कुनै लेखमा यहाँको like देखिन ऐले सम्म? मेरो लेखिएका धागहरुमा कुनै गल्ति भए म चुनौती दिएर बुदागत रुपमा यी यी गल्ति छन् भन्न तपाइलाई चुनौती नै दिन्छु ( साना तिन रस दिर्ध बाहेक ) नत्र आफु सिसाको घरमा बसेर बार्दलीमा ढुंगा हान्न मिल्ला ? अद्रिसे स्याही को प्रयोग गरेको छुईन , के लेखेको मैले बुजिना नभन्नु होला ? फुर्सद मा तपैले मेरा लेखमा कति ओटा like ठोक्नु भएको छ कृपया गन्नु होला ? तपाईले मलाई सरकारी सुक्ले , सुस्ते को बात लाए पछि मलाई झड्केलो भुनाजु ठान्नेहरुले हुलले अक्रमन गरेको महसुस गरेको छु ?
|
|
|
Bennedict
Please log in to subscribe to Bennedict's postings.
Posted on 10-09-23 10:20
AM [Snapshot: 2394]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
ब्यान्डईडीभिज्यु,खै हजुरले के लेख्नु भएको हो, फेरी पनि भन्नै पर्छ, सबै बुझे त मरीजाम।
कती कम्प्लिकेटेड लेखाइ होला। मलाई मात्र खतरा नेपाली लेख्न आउछ भनेको हैन, तर धेरैले नबुझ्ने लेखको के महत्व होला र खै?
तैपनी मैले जे बुझे त्यो बारेमा केही भन्दैछु। # सर्वप्रथम मैले तपाईंलाई कहिले "सरकारी स्कुले" भने हुँला? सरकारी स्कुल, प्राइभेट स्कुल, सबै कुरा बिद्यार्थीमा भर पर्छ होला। ल हेर्नुस्, नेपाली मिडियममा एस् ल् सी दिएर पनि अमेरिकामा ठुलै अफिसमा काम गरिरहेको पनि मैले मान्छे भेटेको छु। आफु सरकारी स्कुलबाट पास आउट भए भनेर यसरी मन मार्नु भनेको इन्फेरिओरिटी कम्प्लेक्सको शिकार हुनु हो। तेसैले त्यस्तो कुराबाट आफुलाई निकाल्नुस्। # लाईक्सको बारेमा यतिका लामो भूमिका जो बाध्नुभएको छ, खै अब के भनौ होला। तपाईंको कुरा तपाईंले मात्र बुझ्नुभयो होला। यस्तो लेखाइको के काम? तपाईं यात्रो लाठे मान्छे भएर मैले लाइक्स गरेन भनेर चित्त दु:खाउने? मलाई मात्र यहाँ सबैले लाइक्स गर्छन्? म त्यस्तो कुराको भोको पनि छैन। # मैले कहिल्यै कसैलाई "सुस्ते", "सरकारी स्कुले" भनेर बात लगाएको छैन। यो आरोप निराधार हो।
|
|
|
Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.
YOU CAN ALSO
IN ORDER TO POST!
Within last 60 days
Recommended Popular Threads |
Controvertial Threads |
TPS Re-registration case still pending .. |
Toilet paper or water? |
and it begins - on Day 1 Trump will begin operations to deport millions of undocumented immigrants |
Tourist Visa - Seeking Suggestions and Guidance |
From Trump “I will revoke TPS, and deport them back to their country.” |
advanced parole |
ढ्याउ गर्दा दसैँको खसी गनाउच |
To Sajha admin |
MAGA denaturalization proposal!! |
How to Retrieve a Copy of Domestic Violence Complaint??? |
wanna be ruled by stupid or an Idiot ? |
Travel Document for TPS (approved) |
All the Qatar ailines from Nepal canceled to USA |
|
|
NOTE: The opinions
here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com.
It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address
if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be
handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it.
- Thanks.
|